ثبت سفارش در BCBoard.ir
جهت تسهیل انجام ثبت سفارش PCB در سایت BCBoard.ir ما روش های زیر را قرار داده ایم
شما می توانید از روش دلخواه اقدام به ثبت سفارش نمایید.
شما می توانید از طریق آیدی @bcboard_pcb اقدام به ثبت سفارش خود در سایت BCBoard.ir کنید.
همچنین می توانید جهت دریافت مشاوره و پاسخ سوالات خود و یا ارسال انتقادات و پیشنهادات ارزشمندتان از این طریق اقدام کنید.
ثبت سفارش و پیگیری سفارشات ثبت شده در BCBoard.ir از طریق شماره تلفن 09911866242 در ساعات و روز های کاری برای شما کاربر گرامی قرار داده شده است.
جهت سفارش PCB، پس از انجام هماهنگی از طریق تماس تلفنی میبایست فایل سفارش خود را به آدرس info@bcboard.ir ارسال کنید.
در سایت BCBoard.ir جهت ثبت سفارش ، پیگیری و مشاهده مراحل انجام سفارش خود به صورت برخط اقدام کنید و 100,000 ریال بن تخفیف بگیرید.
برای ثبت سفارش چاپ برد در ابتدا باید از طریق ماشین حساب آنلاین موجود در صفحه اصلی سایت مشخصات برد خود را در فرم مربوطه وارد کنید، سپس بر روی دکمه “محاسبه” کلیک کنید.
در صورت نیاز برای توضیحات اضافه ی هر آیتم، نشانه گر موس را روی علامت سوال [?] نگه داشته تا توضیحات فارسی آن را مشاهده کنید.
در ادامه قمیت حدودی چاپ برد با مشخصات وارد شده نمایش داده می شود، در مرحله بعد دکمه ی “افزودن به سبد” را بفشارید تا به پنل کاربری رفته و سفارش خود را نهایی کنید، توجه داشته باشید باید در پنل کاربری سایت وارد شده باشید یا اقدام به ثبت نام کنید.
در مرحله بعد مشخصات برد خود را با دقت بررسی کنید، در صورت تایید دکمه “بعدی” را بزنید.
در این قسمت شما باید فایل پی سی بی خود آپلود کنید.
فرمت های مجاز: zip, rar, 7zip, pcbdoc, pcp, gerber, cam, lyt, brd
در مرحله بعد باید یک سبد خرید را انتخاب کنید و یا یک سبد جدید را “ایجاد” کنید
همچنین برای سفارش خود عنوانی را وارد و در صورت نیاز توضیحاتی را بنویسید تا در سفارشات مد نظر قرار گیرد. برای ادامه دکمه “تمام” را بزنید.
در این مرحله شما یک سفارش را به سبد خرید خود اضافه نموده اید که می توانید آن را در لیست سبد مشاهده و یا حذف کنید. در قسمت “چک لیست” موجود در سبد خرید مراحلی را که به انجام رسانیده اید و یا پیش رو دارید لیست شده است.
در صورت اینکه بخواهید سفارشی دیگر را نیز به سبد اضافه کنید دکمه “افزودن سفارش برد” را بفشارید تا با وارد کردن مشخصات و تکرار مشابه مراحل قبل در سفارش جدید آن را نیز به سبد اضافه کنید.
توجه داشته باشید سبد خریدی که در مراحل قبل ایجاد شده است در این مرحله انتخاب شده باشد.
در صورت اتمام ثبت سفارشات خود دکمه “تایید” را بفشارید تا سبد خرید شما برای بررسی توسط کارشناسان سایت ارسال شود.
پس از بررسی و تایید شدن سفارشات موجود در سبد شما کارشناس سایت صورت حساب(ها) را برای شما ارسال میکند.
کارشناس در صورت صلاحدید میتواند چندین صورت حساب را به شما پیشنهاد کند و در سبد شما ثبت کند، تفاوت ها در توضیحات هر صورت حساب برای شما شرح داده می شود.
پس از انتخاب صورت حساب و فشردن کلید “پرداخت” باید آدرس و نوع ارسال بسته پستی را انتخاب کنید.
باید آدرس را در پروفایل خود افزوده باشید.
توجه داشته باشید آدرس را انتخاب کنید تا به حالت سبز رنگ درآید.
در مرحله بعد باید از طریق درگاه های بانکی و یا کیف پول اقدام به پرداخت صورت حساب کنید.
پس از پرداخت، اپراتور های سایت مراحل ثبت و پرداخت ارزی را انجام می دهند.
در انتها سفارش شما به آدرس انتخابیتان ارسال می گردد و کد رهگیری به شما ارسال میگردد.
در انتها از کیفیت برتر سفارش خود لذت ببرید
عالییی بود عااالی